מפגשי חוויה בקהילה -כּוֹח הַמּוּסִיקָה בְּחַיֵּינוּ



כוחה של מוסיקה

מוסיקה משקפת את חוקיות החיים, היא מורכבת כאומנות רב רובדית המאפשרת לכל אדם למצוא את עצמו, את האני האותנטי שלו, בגוף, בנפש וברוח.

כל אדם שמקשיב וחווה מוסיקה, כחלק ממסעו בעולם, יכול להעיד שכוח המוסיקה הוא עוצמתי, מחבק, מהנה, עמוק, ממריץ וגם מרגיע, כוח ששזור בתנועות חיינו ומתאים את עצמו אלינו.

כוח המוסיקה בחיינו הוא סדרה של מפגשי חוויה בקהילה המאפשרים למשתתפים טעימה והתנסות בכל אחד ממרכיבי המוסיקה: תיפוף, שירה ותנועה בצורה ייחודית ומעניינת. לאורך שלושה מפגשים אנו נקשיב, נשיר וננגן למקצבי המוסיקה שמהווה את פס-קול חיינו.



מנחה טל בן-אור

טל בן-אור, מוסיקאי, יוצר וחוקר שלאורך כל שנות חייו עוסק בחקר החיבור בין מוסיקה לבני האדם בכל רובד אפשרי. במסעו המוסיקלי טל פיתח שפה חדשה וייחודית המאפשרת לכל אדם להבין מוסיקה, לחוות אותה ולהכניס אותה לתוך מעגל חייו.

טל הוא חבר קהילת הכוח הפנימי של הרב דוד איפרגן כבר מעל לעשור. לאורך אותם שנים והיכרותו של טל עם תכניו ותורתו של הרב דוד ובהשראתו, יצר טל מעין "מסלול אימונים לחיים דרך המוסיקה" מקום בו אדם פוגש את עצמו, את כוחו, את אהבתו ותשוקתו לחיים.



מפגש - חוויה - קהילה

מפגשי החוויה בקהילה - כוח המוסיקה בחיינו, בהנחיית טל בן-אור, מוגשים לציבור קהילת הכוח הפנימי של הרב דוד איפרגן ללא תשלום.

מפגשי החוויה בקהילה יתקיימו במהלך חודש אוגוסט בעיר פתח תקווה. 3 מפגשים, פעם בשבוע בשעות הערב, לאורך כשעתיים כל מפגש. מספר המקומות מוגבל מפאת גודל המקום.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? השאירו פרטים בטופס המצורף מטה, והמידע המדויק ישלח אליכם כולל קישור להרשמה במידה ותחליטו להשתתף.

בואו לחוות... מקסימום תהנו



שימו לב !

לפני שאתם מאשרים השתתפות אנא בדקו כי אכן מפגשי החוויה מתאימים לכם וכי תוכלו להגיע לכל שלושת המפגשים.

אין צורך בידע מוקדם במוסיקה או שירה.

יש להגיע למפגשים בבגדים נוחים.

המפגשים מיועדים לגילאי 18 ומעלה.


פרטים נוספים משלימים

ההשתתפות במפגשים הינה ללא עלות אך מותנית ברישום מוקדם ובהשתתפות בכל שלושת המפגשים.

מפאת גודל המקום ואופיו של המפגש, יוכלו להשתתף רק 25 משתתפים.

לכן חשוב להירשם כמה שיותר מוקדם ולאחר קבלת ההזמנה עם כל הפרטים לאשר אותה במידה ומתאים לכם.

ההשתתפות תיקבע לפי סדר הרישום (25 ראשונים שמאשרים השתתפות, מקומם מובטח) לאחר מכן השאר נכנסים לרשימת המתנה.


מעוניינים לקבל פרטים נוספים?

השאירו פרטים מלאים וקבלו זימון לרישום בדוא"ל.



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.